donderdag 27 september 2012

Meer tekeningen

Toen mijn Day Zero Project ten einde was gekomen ben ik begonnen met het omgooien van de blog, maar aangezien ik nog niet zo goed wist hoe ik nu verder wilde gaan, is dat een beetje blijven hangen. Maar niet getreurd, ik ga daar echt nog iets aan doen! Voor nu blijft het echter nog even een plek waar ik mijn tekeningen neer kan zetten, maar dat is ook leuk!

Op het gebied van tekenen heb ik me voorgenomen om de komende tijd wat meer andere dingen te gaan proberen en dus niet alleen meer portretten te gaan maken. Nou vind ik portretten tekenen veel te leuk om er helemaal afscheid van te nemen dus die zal ik ook blijven maken. Maar ik ook even bewust wat meer andere dingen tekenen. En collabs! Ik vind het super leuk om samen met anderen te tekenen omdat je gedwongen wordt om andere onderwerpen te tekenen, andere technieken te gebruiken en je kunt ook gewoon veel leren door te zien hoe de ander dingen aanpakt. De eerste collab is reeds voltooid en eigenlijk gingen er maar weinig van de bovengenoemde punten op voor deze tekening. Desalniettemin vond ik het heel leuk om de tekening te maken. En laat ik het gelijk maar even zeggen: de keuze voor het onderwerp kwam niet van mij! Kom nou, ik ben toch niet helemaal geobsedeerd? (ehm..:$ ) De volgende twee collabs zijn in ieder geval al in de maak en ik ben heel benieuwd wat voor verrassende resultaten daaruit voort zullen komen. Nu eerst nog maar even de tekeningen die ik nog had. En ja, ik weet het, het zijn allebei toch portretten ;)

De slimste
Collab met Daniël
Animatie: *Klik!*


Jouk


Animatie: *Klik!*

1 opmerking:

Welkom!

Welkom op mijn blog! Op deze blog ga ik mijn oh zo spannende belevenissen bijhouden, maar ook mijn vorderingen met het Day Zero Project. Ik ga heel erg mijn best doen om deze blog regelmatig bij te werken en te laten weten hoe het me vergaat met mijn opdrachten.